0.B

Umístění třídy:

Třídní učitel: Veronika Přibylová

budova Šalounova, 1. patro

email: v.pribylova@zssalounova.cz

Zastupující učitel:

Jana Zimuláková

Rozvrh třídy:

0.B.pdf


Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image

Distanční výuka: 14. - 16. 10. 2020 (pracovní listy)

Pracovní listy na období od 19.10. -23.10. si vyzvedněte 19.10. ve 13.00 a odevzdejte 23.10. dopoledne.

domáci priprava nulty rocnik.doc.docx

Práce s pohádkou: O Budulínkovi

  1. děti si obrázky vybarví

  2. obrázky prosím rozstříhejte podle čar

  3. přečtěte text pohádky

  4. děti si obrázky uloží podle děje a budou pohádku vyprávět

Carousel imageCarousel image

Dokresli drakovi zuby


Dokresli si do kopečků brambory


Distanční výuka od 19. - 23. 10. 2020 (pracovní listy)

Práce s pohádkou: O Smolíčkovi

  1. děti si obrázky vybarví

  2. obrázky prosím rozstříhejte podle čar

  3. přečtěte text pohádky

  4. děti si obrázky uloží podle děje a budou pohádku vyprávět


Carousel imageCarousel image

Jeden z obrázků není ve trojici, najdeš ho? Všechny obrázky vybarvi.


Prohlédni si všechny draky, tužkou dokresli 2. a 4. drakovi, co jim chybí. Prvního draka vybarvi pastelkami.


Vybarvi v rámečku tolik ovoce správnými barvami, kolik je čtverečku puntíků. Ovoce pojmenuj.


Podzimní počasí.docx

Báseň: Podzimní počasí


Vážení rodiče, v pondělí od 2. 11. si prosím vyzvedněte pracovní listy k distanční výuce a odevzdejte vypracované v pátek 6. 11. 2020.

Děkuji a přeji hezké podzimní prázdniny:)

Tř. učitelka Veronika Přibylová

Distanční výuka: od 2.11. - 6. 11. 2020 (pracovní listy)

Práce s pohádkou: O perníkové chaloupce

  1. děti si obrázky vybarví

  2. obrázky prosím rozstříhejte podle čar

  3. přečtěte text pohádky

  4. děti si obrázky uloží podle děje a budou pohádku vyprávět

Carousel imageCarousel image
  • Dokresli jablíčka podle prvního obrázku

  • Všechna jablíčka vybarvi pastelkami

grafomotorika - dokreslit jablíčka, vybarvit.pdf
  • Nakresli, jak vrána skáče přes brambory podle prvního obrázku (začínáme černým puntíkem, vytvoříme oblouček do druhého černého puntíku)

  • Brambory vybarvi pastelkami

grafomotorika - podzim vrána.pdf
  • Nakresli pod obrázek do rámečku tolik teček, kolik je na obrázku v misce ovoce

  • Ovoce v misce vybarvi pastelkami

matematika - dokreslit kolečka ovoce.pdf

Vymaluj si obrázek s ovocem pastelkami a ovoce pojmenuj

výtvarka - vymalovat ovoce.pdf

Vážení rodiče,

v pondělí od 9. 11. si prosím vyzvedněte pracovní listy k distanční výuce a odevzdejte vypracované v pátek 13. 11. 2020.

Zároveň bych Vás chtěla poprosit, pokud jste nestihli s dětmi dodělat předchozí pracovní listy, prosím o jejich vypracování a co v nejbližší době pracovní listy donesli do školy, ať mohu děti ohodnotit.

Dále bych Vás chtěla poprosit, abyste dodržovali vyzvedávání a odevzdávání pracovních listů. Pokud se z nějakého důvodu nemůžete do školy pro pracovní listy dostavit nebo je do školy zanést, neváhejte mne nebo školu kontaktovat a domluvíme se.

Děkuji a přeji pevné zdraví:)

Tř. učitelka Veronika Přibylová

Distanční výuka.docx
ovečka.pdf

1) Pracovní list: Ovečka

a) Nejprve si obrázek pozorně prohlédneme

b) Pojmenujeme, jaké zvířátko se na obrázku nachází a popíšeme, jak vypadá

c) Určíme, kde zvířátko můžeme najít a vidět, jaký dělá zvuk, co nám zvířátko dává

d) Nejprve si procvičíme ručku: Poté si vezmeme do ruky tužku nebo pastelku a ve vzduchu děláme volný, opakovaný krouživý pohyb

e) Dokreslíme zvířátku vlněný kožíšek, pomůže nám obrázek nahoře vlevo v rámečku

dopravka pojmenování.pdf

2) Pracovní list: Dopravní prostředky

a) Nejprve si obrázek pozorně prohlédneme

b) Pojmenujeme, jaké dopravní prostředky se na obrázku nachází

c) Vyjmenujeme, jaké dopravní prostředky z obrázků jezdí po silnici, po vodě a co létá ve vzduchu

d) Určíme, kdo řídí jednotlivé dopravní prostředky např. letadlo řídí pilot

e) obrázky vybarvíme

labyrint.pdf


Pracovní list: Labyrint

a) Nejprve si obrázek pozorně prohlédneme

b) Procvičíme si ručku: Poté správně uchopíme pastelku nebo tužku

c) Tužkou nebo pastelkou pomůžeme dětem na obrázku najít cestičku z labyrintu k autobusu

d) obrázek dětí a autobusu vybarvi

Prezenční výuka: od 30. 11. - 4. 12. 2020

1) Naučit se zpaměti básničku (vlevo nahoře)

2) Obrázek Mikuláše vybarvit (červený plášť + čepice, křížek na čepici žlutě, obličej růžový)

3) Mikuláše vystřihnout


1) Naučit se zpaměti básničku (vlevo nahoře)

2) Vybarvit anděla (žlutě: šaty, hvězda, vlasy, bílé: křídla, růžově: obličej)

3) Anděla vystřihnout

1) Čerta vybarvíme (červeně: rohy, oči, nos, černě: vlasy a knír, hnědě: uši a obličej

2) Čerta vystřihneme

1) Dárky libovolně barevně vybarvíme

2) Dárky vystřihneme

1) Zvonečky libovolně barevně vybarvíme

2) Zvonečky vystřihneme (kolečko, ne vnitřek)

1) Santu Clause nejprve vybarvíme (červeně: kabát a čepici, bílé: vlasy, vousy, konec rukávu a kabátu, hnědě: pytel, boty a rukavice, žlutě: hvězdičky, berli, lucernu, oranžově: medvídka, a perníčky, růžově: obličej, pozadí: světle modré

2) Jednotlivé čtverečky vystřihneme ( 9 čtverečků)

3) Nalepíme na čistý bílý papír ve správném pořadí, aby nám vznikl obrázek Santy

1) Nejprve si 10krát ve vzduchu uděláme kopeček

2) na čistý papír uděláme velký kopeček a 10 krát jej obtáhneme

3) obtáhneme kopečky 1krát podle pracovního listu a doděláme obloučky tak, aby v každém řádku byly 4 kopečky

1) Santu i sáně si vybarvíme

2) Pomůžeme Santovi najít cestu z labyrintu k jeho saním: nejprve prstem zkoušíme najít správnou cestu, poté tužkou nakreslíme cestičku, která Santu dovede k jeho saním

kotel.pdf

1) Vybarvíme kotel (plamen oranžovo - žlutý), kotel tmavě hnědý, polínka - světle hnědá)

2) Ve vzduchu si 10 krát uděláme spirálu (zprava dole jdeme nahoru oblouček a dolů a stále opakujeme)

3) Na čistý bílý papír uděláme spirálu a 10 krát spirálu obtáhneme

4) Na pracovním listu spirály obtáhneme a pokračujeme dokreslováním kouře (tužkou)


1) Obrázky libovolně barevně vybarvíme

2) Do tabulky pod obrázky domalujeme tolik koleček, kolik najdeme stejných obrázků jako v tabulce např. obrázek rukavice , zakroužkuji všechny obrázky rukavice a do tabulky u obrázku rukavice nakreslíme tolik koleček kolik jsme zakroužkovali rukavic

počítání.pdf

1) Podíváme se na obrázky a vybarvíme tolik věcí v rámečku, kolik je napsáno (kolik ruka ukazuje prstíků)